بسم الله الرحمن الرحیم
خدایا به حق برترین بندگانت قسمت میدهم. به حق علی ع ،به حق زهرا س، به حق نماز مومنان حقیقی، به حق قدمهایی که به عشق تو برداشته شده تو را میدهم، من را از نزدیکان به خودت قرار بده. ای محبوب عالمیان نگذار کاروان نجات اهل بیت از زندگی ام گذر کند و از پیوستن به آن جا بمانم . خدایا دلتنگی ام از فراق تو عظیم شده. خدایا دلتنگی ام از فراقت را با نزدیکی به خودت برطرف گردان. محبوبم نرو. تنهایم نگذار. مرابا خودت ببر. من طاقت دوری تو را ندارم. در دوری ات روز و شبم سمفونی اشک و آه و سوزی ست که ذره ذره ام را می سوزاند و آب می کند. خدایا کوچکم و کم طاقت.پر از گناه و بدی ام و نفسم به بدی فرمان می دهد. پر از خطایم. اما آن کس که تو بر او رحم کنی، از بدی نفسش نجات می یابد . رحم کن و خودت را از من دریغ نکن. من در دوری ات میسوزم. میسوزم یا الله. خواهش می کنم. ضجه میزنم. همه عالم را از من بگیر اما مرا از خودت محروم نکن. الله? ای مالک وجود. ای فرمانروای هستی، بر اشکهایم و ناتوانی ام رحم کن. خدایا من گنهکار را به خودت بازگردان . هیچ امیدی و دلخوشی جز تو ندارم. خدایا گوشه ای می نشینم و آنقدر ضجه میزنم تا نگاهی کنی و مرا از درد فراقت جدا کنی. جانم را در سوز جدایی از تو دهم که جدایی از تو برای من مرگ است و وصال تو با شهادت در راه مبارزه با مستکبران، برایم زندگی ست. خدایا هر چه شناختمت، از عشقت بیشتر سوختم و در طلب وصالت بی تاب تر شدم. خدایا اگر تمام دنیا را با همه زرق و برقش به من عطا کنی تا مرا بیازمایی که دنیا را ترجیح می دهم یا آخرت را، به اذن تو آن را در راه جهاد با دشمنانت به تو برمی گردانم و تو را بر همه زیبایی های ظاهری و فناپذیر برمی گزینم. خدایا این که بی ارزشی و موقتی بودن دنیا را به ما نمایاندی و حب و عشق خودت را در قلبمان از همه محبت ها بزرگتر کردی و به ما نعمت زندگی در سایه حکومت اسلامی را عطا کردی، لطف و نعمت و رحمت توست و برای این نعمت عظیم تو را هزاران هزار شکر و سپاس می گوییم. خدایا برای رسیدن به تو از همه کس می گذرم. خدایا برای دیدن زیبایی تو چشم از دیدن هر زیبایی می بندم و برای محبوب شدن در نزد تو حب هر محبوبی جز تو را از قلبم بیرون می رانم. اصلا محبوبی در عالم جز تو نیست. کسی جز از تو صاحب چیزی نیست. هر زیبایی و ثروتی در عالم هست، از توست. شهادت می دهم که نیست در عالم محبوبی جز تو. نیست در عالم زیبایی جز از سمت تو و نیست در عالم ثروتی جز ثروت تو که خودت به امانت به بندگانت عطا کردی. همه جز تو فقیرند و ناتوان. همه جز تو ضعیفند و فناپذیر. خدایا اگر ماه و خورشید را در دستانم گذاری ، از آنها برای به دست آوردن خودت استفاده می کنم . از حرارت خورشید برای سوزاندن شمشیر دشمنانت و از نور ماه برای افشای ظلم دشمنان دینت استفاده می کنم و همه دارایی ام را برای به دست آوردن باارزش ترین دارایی ام که توئی، فدامی کنم.اگر تو اجازه دهی و بخواهی، همه تلاشم را برای تبلیغ اسلام عزیز و یاری ولی فقیه می کنم. خدایا مرا از آنان که در صدور انقلاب اسلامی به کل دنیا و تبلیغ فرهنگ مقاومت اسلامی نقش دارند، قرار بده. از کمی اعمالم و ناتوانی ام در انجام وظیفه شرمنده ام و جز به عفو تو چشم ندارم. توئی همه هستی ام. یا من لا معبود سواک...
برچسبها: کیمیا مظفریان, عظمت خدا, نماز, اهل بیت
+ نوشته شده در پنجشنبه یازدهم آبان ۱۳۹۶ساعت 10:1  توسط کیمیا مظفریان
|
بنویسیدم فدایی راه حسین......
ما را در سایت بنویسیدم فدایی راه حسین... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 103 تاريخ: پنجشنبه 11 آبان 1396 ساعت: 15:36