بسم الله الرحمن الرحیم
به نام او که تنها یاد او دلم را آرام می کند و تنها یاد او اطمینان و آرامشی عظیم را بر تمام هستی ام حکمفرما می کند. لا اله الا انت.
خدای عزیزم آن روزهای زندگی ام که در یاد تو و به شوق تو و در طلب رضای تو گذشت، زیباترین و پرشورترین و نورانی ترین روزهایی بود که بشری می توانست آن را تجربه کند. از یاد غیر تو بیزارم که یاد و ذکر غیر تو جز خسران و حسرت هیچ بر جای نمی گذارد و عاشق و دلبسته یاد و ذکر توام که تمام وجودم را لبریزمی کند از شادمانی و آرامش و قرار. جان جانان منی ای مهربان ترین مهربانان. ای نیکوی مهربان. ای خالق بخشنده و بخشاینده. ای محبوب بی نظیرم. سبحان است خدایی که هرگاه به سوی او پناه بردم، مرا به زیباترین و کامل ترین شکل پناهم داد و یاری ام نمود و حفظم کرد و ارتقایم داد. شکرا لله. شکرا لله. الحمد لله رب العالمین. سبحان ربی الاعلی و بحمده.
خداوند تنها شایسته والا مقام در عالم است و جز او همه برده حقیرند. خداوند تنها شایسته حمد و تعریف و ستایش و تمجید است و جز او، همه همه بی چیز و فقیر و مقصرند. خداوند تنها پادشاه زیبا و زیبا آفرین است و جز او همه ناتوانند. خداوند یگانه حاکم و فرمانرواست و جز او همه مطیع و ذلیلند. خداوند یگانه قدرت است و جز او همه ضعیف و ناتوانند. خداوند تنها ستوده با وقار و با اعتماد به نفس و با کرامت است و جز او همه کوچکند . لا اله الا الله. نیست وقاری جز در ذات الهی. نیست توانی جز در ذات الهی. نیست زیبایی جز در ذات الهی. نیز ناز و کرشمه ای جز در ذات الهی. نیست اعتماد به نفسی جز در ذات الهی. نیست شکوهی جز در ذات الهی. نیست قوامی جز در ذات الهی. نیست پایداری جز در ذات الهی. نیست جذابیتی جز در ذات الهی. نیست دلربایی جز در ذات الهی. نیست شادمانی جز در ذات الهی . نیست سربلندی جز در ذات الهی. نیست توانگری جز در ذات الهی. خدایا ای صاحب همه زیبایی های عالمَ، ای خداوند بلندمرتبه بزرگ، در چشم مردم بزرگم کن و در نزد خودم کوچکم کن تا طغیان نکنم. از این که توفیق احسان به والدین را به من عطا کرده ای بسیار سپاسگزارم. بسیار ممنونم که توفیق حجاب و نماز را به من عطا کرده ای که همه اینها راه رها شدنم از غیر خودت و پیوستن به صف بی نهایت عاشقان توست. الهی شکرت. معبودم به هر کس دل بستم، مرا زمین زد. اما وقتی به تو دل بستم و به تو اعتماد کردم و به استخدام تو در آمدم، همه جا سربلندم نمودی و همه جا عزتم دادی. ممنونم شاه الله . ای شاه بی نظیر. نگذار قلبم از تو فاصله بگیرد. استغفرالله ربی و اتوب الیک. آینده نیک را از تو می خواهم .
عزیزم خودت پرسیدی فما ظنکم برب العالمین. به تو جز برترین ظن را ندارم. به تو اعتماد دارم یا الله. ظن من به تو این است که تو به من عمری با افتخار و با عزت و شادمانی و مومنانه عطا خواهی کرد. ظن من به تو این است که مرا در دنیا و آخرت رفعت مقام خواهی داد .
مصرانه به سوی تو می آیم. عاشقانه و مطمئن به سوی تو می آیم. خدایا دوستت دارم. عزیز دلم تو مال منی. تو مال منی. تو را به یاری خودت، به دست خواهم آورد.
خدایا شکرت. از حالا برای نعمات آینده شکرت. توئی که ما را موفق و خوشبخت کرده ای. شکرا لله. الحمدلله رب العالمین. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
بنویسیدم فدایی راه حسین......
ما را در سایت بنویسیدم فدایی راه حسین... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 47 تاريخ: چهارشنبه 11 فروردين 1400 ساعت: 14:39