نظام های سرمایه داری لیبرال غرب به رهبری آمریکا، که مبنای عالم را بر زندگی دنیوی گذاشته اند و اعتقادی به فرمانروایی خداوند یگانه ندارند، به گونه ای در اذهان جهانی القاء می کنند که اگر دست از دین خدا بردارید و مطیع خواست ما باشید، شما را به رفاه خواهیم رساند و اگر مطیع خواست ما نباشید، شما را تهدید و تحریم می کنیم .این نظام های شیطانی نه تنها اعتقادی به دین ندارند و موجب انحراف و فریب دادن بسیاری از مردم دنیا می شوند، در تمام دنیا آتش افروزی می کنند، مردم بی گناه را به خاک و خون می کشند، تهدید و تحریم می کنند،زور می گویند، حقوق ملتها را از چنگشان می ربایند و از هیچ ظلمی کوتاهی نمی کنند. این نظام های لیبرالی که خود مطیع خداوند و دین او نیستند و قائل به آزادی از دستورات دین هستند، سعی می کنند همه دنیا را به اطاعت خود درآورند و مردم دنیا را مطیع و برده منافع مادی خود کنند . این نظام ها به رهبری آمریکا که به جای اینکه خداوند را فرمانروای همه دنیا بداند، خود را فرمانروای دنیا می داند و سعی می کند با توسل به زور و ظلم و تحریم همه را بنده خود کند، همان فرعون است که در قرآن کریم با اصطلاح طاغوت یا استکبار یا جنود شیطان از آن یاد شده است. وظیفه قطعی هر مومن این است که در برابر فرعون زمان خود مقاومت و ایستادگی کند و با ظلم این فرعون سازش و مسامحهنکند و مطیع خواست او نشود. آیات زیادی از قرآن کریم و روایات اهل بیت، از ترکمبارزه با استکبار به شدت نهی شده است و عاقبت بدی برای سازشکاران با قلدرهای جهانی به تصویر کشیده است. همانطور که پیروزی و عزت و روزی های مادی و معنوی فراوان به مبارزان راه خدا به طور حتمی و قطعی وعده داده شده است. خداوند خود را یگانه روزی رسان و سرپرست و حامی معرفی کرده است و شرط دست یافتن به نعمتهای دنیوی و اخروی را در باور کردن او و اولیایش و کتابهایش و کافر شدن به دشمنان او قید نموده است. کسی که وعده های خداوند و اولیای او را باور کرده باشد ، باید با ایمان به پیروزی وعده داده شده خداوند، محکم و با صلابت و سربلند در برابر استکبار جهانی سینه سپر کند و مقتدرانه مبارزه کند. مبارزه با استکبار در همه ابعاد، تنها راه رها شدن از ظلم ظالمان و دست یافتن به حقوق مادی و معنوی و آزادی و اقتدار است. سازش با فرعون نه تنها عاقبت بسیار بد اخروی را سبب می شود، بلکه در دنیا موجب خواری و ذلت و فقر و هلاکت تدریجی شخص سازشکار می گردد. از جمله آیات قرآن کریم که در مورد عاقبت فرعون مستکبر و کسانی که شیفته و مطیع او می شوند و به او اعتماد می کنند و وعده های او را باور می کنند، دو آیه زیر است که در این مقاله بررسی می کنیم: در ترجمه سوره ابراهیم آیه ۲۱ داریم: و ( روز قیامت ) همگی ( برای محاسبه ) در محضر خدا ظاهر می گردند ، پس ناتوان ها ( شیفتگان استکبار و مطیعان نظام های سرمایه داری فرعونی) به مستکبران می گویند: ما پیرو شما بودیم ، (اکنون که به خاطر پیروی از شما گرفتار عذاب الهی شدیم)، آیا شما چیزی از عذاب خدا را از ما دفع می کنید؟ آنها می گویند: اگر خدا ( در دنیا ) ما را توفیق هدایت داده بود ما هم حتما شما را هدایت می کردیم. بر ما یکسان است چه بی تابی کنیم یا شکیبایی نماییم ، هیچ راه گریزی برای ما نیست. عاقبت پیروان مکتب شیطانی لیبرالیسم و غرب گراها و سازش کاران با آمریکا و اسرائیل ملعون در این آیه به تصویر کشیده شده است. در روز قیامت مستضعفانی که حاضر به مبارزه با استکبار نبودند و در برابر استکبار تسلیم می شدند و پیرو خواست دنیای استکبار می شدند(غرب گراها) ،به اقویا و مستکبران ( نظام لیبرالی به رهبری آمریکا، شیطان بزرگ)، می گویند که مادردنیا مقلد راه شما( لیبرالیسم) و مطیع خواست شما بودیم و از خود استقلال عقیده و روش نداشتیم و پیرو دین اسلام ناب که مار را دستور به مبارزه با ظلم استکبار داده است، نبودیم، پس آیاامروز، شما که اولیاء و مطاع ما بوده و دارای عزت و قدرت و ثروت و سرمایه بودید، ولی ما را از ایمان به خدا وآیات او و پیروی از اسلام ناب نهی کردید و ما را به اطاعت خود فراخواندید، می توانید چیزی ازعذاب الهی را از ما دفع کنید؟ ضعفاء و افراد استکبارگرا(غرب گرا) بدون هیچ دلیل و برهانی مطیع افرادمستکبر شده و خود را از عقیده و ایمان الهی ساقط کرده بودند . گروه سرمایه دار مستکبر هرگز بدون مساعدت و خواست خود افراد مستضعف قادر نبودندتا آنها را پیرو خویش سازند، پس مستضعفان خودشان با خضوع و ذلت و تسلیم و سازش در برابرآنان به ایشان این قدرت را اعطا کردند . در حالیکه عزت فقط از آن خدا و رسول و مؤمنان است و هرگز شایسته نیست که بنده ای از بندگان خدا، خودش را دربرابر بنده زورگوی مستکبر بی دین ،ذلیل و خوار سازد و بنده و مطیع او باشد . طاغوتها و مستکبران اگر هم مالک جسم فردی شوند، هرگز نمی توانند مالک روح و نفس و عقل وی گردند،جز آنکه او خودش با ذلت خود را تسلیم آنها کند. در آیه ۲۲ سوره ابراهیم داریم: و چون کار ( روز قیامت ) تمام شود ( و دوزخیان در جای خود قرار گیرند ) شیطان بزرگ (سران استکبار) گوید: همانا خداوند شما را وعده حق داد (که اگر در راه مبارزه با استکبار جان و مال خود را به خداوند بفروشید، بهشت ابدی را به شما عطا خواهد کرد) . ( وعده ای که همه تحقق یافت ) و من شما را وعده دادم (که اگر دست از دین خدا بردارید و پیرو خواست طاغوت شوید، به رفاه دست خواهید یافت) و من تخلف کردم ( همه خلاف درآمد ) و مرا بر شما ( در دنیا ) هیچ تسلطی نبود جز آنکه فقط شما را دعوت کردم و شما خود مرا اجابت کردید ، پس مرا سرزنش نکنید و خود را سرزنش کنید و اینک من فریادرس شما نیستم و شما هم فریادرس من نیستید ، من به اینکه پیش از این مرا شریک طاعت خدا کردید (به جای اطاعت خدا که دستور به مبارزه با طاغوت داده است، سران استکبار و طاغوت را اطاعت کردید و مطیع و تسلیم آنان شدید)، کافر و بیزارم . همانا ستمکاران را عذابی دردناک است
برچسبها: کیمیا مظفریان, عظمت خدا, غربگرایی, لیبرال, شیطان
برچسبها: کیمیا مظفریان, عظمت خدا, غربگرایی, لیبرال, شیطان
+ نوشته شده در پنجشنبه یازدهم آبان ۱۳۹۶ساعت 10:9  توسط کیمیا مظفریان |
