سران مستکبر آمریکا و هم دستانشان با به وجود آوردن گروه های تروریستی مانند داعش، دامن نحس خود را به ننگ و جنایتی آلودند که ننگ و پلیدی آن از دامنشان تا ابد پاک نخواهد شد و با جنایاتی مانند پشتیبانی اسرائیل خون آشام ، سرآغاز هزارانجنایت وخونریزی شدند و آنقدر خون بر زمین ریختند که از جنایاتشان از آسمان خون بارید. سران استکبار جهانی شما چه کردید با صدها هزار کودک و زن و مردی که بی گناه و مظلوم خونشان در عراق و سوریه و یمن و فلسطین و میانمار بر زمین ریخته شد؟ وای بر شما. آیا می دانید چند میلیون خانواده را داغدار عزیزانشان کرده اید؟ چند صد هزار خانه را بر سر اهالی مظلومش آوار کرده اید؟ و چه حرمتی از زنان پاکدامن و عفیف شکسته اید؟ و چه جگری از فرزندان با کشتن پدرانشان خون کرده اید؟ ای سران زورگوی آمریکا و اسرائیل این چه کاری ست که با امت پیامبر آخر می کنید؟ کشورهایی مثل ایران را تحریم کردید و بسیاری را در عراق و سوریه و فلسطین و میانمار کشتید. شما چه کردید با عاشقان و پیروان پیامبر آخر در خاور میانه که تنها جرمشان عشق به اهل بیت رسول خداست. این بود مزد کسانی که خیرخواهانه مردم دنیا را به عدالت و صلح دعوت کردند؟ از جنایات آشکار و پنهان شما تمام سطح زمین و آسمان سیاه و تاریک شده است. آیا در میان شما سران ظلم و طاغوت غربی، چیزی جز وقاحت و رسوایی و دل های پر از کینه و حسد و ذلت و حقارت یافت می شود؟یا مانند سبزه هایی با ظاهر خوب هستید که باطن و ریشه در لجنی متعفن و چرکین دارد؟ با زبان دروغ می گویید و در رفتار نیرنگ می کنید. ای مستکبران حیله گر و خیانتکار بار سنگینی از رسوایی و ذلت بر دوش خود گذاشتید و آینده نزدیک پر عذابی برای خود رقم زدید. بریده باد دستان آمریکا که داعش و دیگر گروه های تروریستی را به وجود آورد و گریان باد چشمان اسرائیل که بهطمع دنیا هزاران هزار خون پاک را در فلسیطین بر زمین ریخت. توشه بدی برای خود فرستادید که خشم و سخط خداست. پس در آتش خشم و کینه خود بسوزید که شکست و نابودی بر شما واجب و حتمی است. و منتظر خواری و عذابی باشید که بر قوم های خونریز گذشته نیز فرود آمد و منتظر انتقامی بزرگ باشید که منتقمان آخرالزمان خون حسین (ع) در جبهه مقاومت اسلامی به زودی از شما نیز خواهند گرفت و بدانید عذاب آخرت در مقایسه با این انتقام بسیار شدیدتر و خوارکننده تر است و در آن روز هیچ کس به یاری شما نخواهد آمد.زیرا خداوند در کمین ظالمان است.
برچسبها: کیمیا مظفریان, عظمت خدا, مرگ بر آمریکا, استکبارستیزی, ظلم
+ نوشته شده در پنجشنبه یازدهم آبان ۱۳۹۶ساعت 10:20  توسط کیمیا مظفریان
|
بنویسیدم فدایی راه حسین......
ما را در سایت بنویسیدم فدایی راه حسین... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 93 تاريخ: پنجشنبه 11 آبان 1396 ساعت: 15:36